*adakah lagi sinar dalam hidup ku...

adakah lagi harapan bagi ku...
adakah peluang bagi ku...
mencari sesuatu yang hilang..
sesuatu yang hilang yang tidak mungkin kembali...

mustahil....
mustahil ia akan kembali...
kerana....
sinar yang menghilang ada sebabnya...
sebab yang membuat aku tercabar....
yea aku telah di cabar....
memang selama ini aku mendiamkan diri..
mendiamkan diri bukan aku takut...
atau bacul....
tetapi.......
aku .......
aku berdiam diri ....
untuk mencari sesuatu....
yea sesuatu....
kekuatan....
jati diri....
untuk mengembalikan semangat ku...
semangat yang telah hilang.....
aku akan mengatur kembali...
corak hidupku....
kerana kehidupan yang lalu...
penuh titik-titik hitam....
aku tidak mampu menentang takhdir..
aku akan mungubah nya....
dengan tangan aku sendiri...
aku akan mencari....
suatu sinar yang suci...
yang kekal abadi....
walaupun hingga ke hujung dunia....
atau sehingga ke penghujung hayat...
aku akan tetap mencari.....
dan terus mencari....
aku pasti.......
sinar sejati....
sinar suci....
akan muncul dalam hidup ku....
aku akan menantikannya....
sehingga ke penghujung hayat....
......
pasti ia akan muncul.....

12 comments:

Costa Rica said...

cinta tak knal siapa....
hehehe

alizankamar said...

itu la kena brjaga2....d zaman morden nie...
banyak cinta kaca dari permata..

Costa Rica said...

huhhuhhu doktor cinta la awk ni....
hehhehe

alizankamar said...

falsafah.....
haa...haa...haa...
yea...yea..aje..

Idalara said...

harapan pasti ada...sinar pasti akan menerangi kegelapan..penderitaan pasti berakhir dgn kebahagiaan.

Iliana said...

errr..tentang cinta ke ni? hehe..pending sikit bab ni..

apa pun, dalam usaha perlu ada permohonan dari-Nya juga kan..manakan bisa kita mnegubahna dengan tangan sendiri tanpa izin-Nya

alizankamar said...

trima kaseh....
semuanya akan sya buat azimat..
untuk mencari sinar .......

Costa Rica said...

sahabat...hhmmm ada benda yang nak di kongsi ngn sahabatr la...camne nak contect ek?

alizankamar said...

to costa rica
apa projek tu...
projek baik ker...

Anonymous said...

sempat lagi ke aku nk balas nih������

Anonymous said...

sempat kot nak balas nih����

zafwan said...

sempat lagi ke x nk komen ni?����