*pohon maaf

assalamualaikum sahabat semua.
Terlebih dahulu saya mohon kemaafan
kepada sahabat -sahabat semua.pasal entery saya semalam.
Sebenarnya saya tidak dapat menahan apa yg terpendam dlm hati saya.
Saya tidak sangka sesuatu perkara telah dilakukan keatas diri saya.dlm keadaan baik saya telah di "kenakan".
Saya dpt tahu dari seseorang.
Itu yang saya dpt menahan perasaan saya.saya x tahu hendak meluahkan kepada sesiapa. Itu lah yg saya luahkan kt blog saya.
Mungkin bahasa nya amat kesat
dan menyakitkan hati.
Saya tiada tempat untuk meluahkan perasaan saya.bukan saya tidak percayakan seseorang.entah lah .sya pn x tahu.
Saya mohon kemaafan kepada sahabat.yg sudi membaca luahan saya ini.
Saya redha apa yang telah tersurat dlm hidup saya.saya berserah kepada takdir Ilahi.

11 comments:

Kurniadi Bulhani said...

bagus sekali,sabar saja aku maafkan kamu.kita semua manusia biasa.begini ya ,supaya kamu tidak risau jalani aja hidup ini,jangan pandang orang lain pandanglah diri kita sndiri.kalo kita sudah melakukan yg baik mengapa kita harus risau,pernah mendengar cerita seorang ayah dan anaknya bersama keledai dalam suatu perjalanan ...? itu bagus untuk pandangan dalam hidup kita,curahkan isi hati kamu,,,biar kita saling membantu....maafkan aku bila tidak bisa membantu secara langsung...

alizankamar said...

kurnadi
terima kasih atas nasihat awak..
saya akan buat apa yang awak katakan....
saya akan buat ia sebagai azimat....
terima kasih sahabat...

qishie said...

hmm..
sori semalam busy..
tak sempat singgah
entry tang mana?
dah delete eh?

Ad Rifza said...

No hal..luahan perlu utk menghilangkan rasa resah diri...Insyallah..ramai yang sudi mendengar luahannya..Insyallah..

alizankamar said...

to qishie
enrty itu dh sya deletkan....
kasar sangat bahasanya...

alizankamar said...

to ad Rafza...
terima kasih kerana sudi mendengar luahan hati saya...

Costa Rica said...

sahabat knapa kamu minta maaf?
lama tak dengar cerita...
apa projek?
bila nak duduk dan bincangkan ttg projek kita ni?

Iliana said...

alamak..dah delete ke???
hehe..xpe..sabar la ye..
manusia itu terlalu jauh bezanya..tak mungkin akan sama

alizankamar said...

to iliana
yae terpaksa dideletkan....
x baik untuk tuntunan umum...

MaMa Echa&Umar said...

dah delete?sy x sempat pun nak baca..hehe..

xpelah...

:)

smga ceria2 hendaknya...

alizankamar said...

yea cik angah..
terlampau sedih dan sadis...