klik ....2...

SELAMAT DATANG...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR & BATIN....
 online

*tidak ku sangka...

(ini ada lag luahan perasaan saya terhadap seseorang)
mengapa kau sanggup buat berini.hati kau bahagia dan bangga diatas apa yang kau lakan.puas lah hatikau selama ini.apa yang kau hajati telah tercapai.
Aku tak sangka.selama ini aku menjaga kau dengan sebaik mungkin.tetapi
dengan dalam keadaan baik ,kau telah membuat aku semacam ini.
Sanggup kau buat mcm ini.demi memuas kan kehendak kau.
Kau sanggup mengikut telunjuk syaitan.kau ikut hasutan syaitan
kan kau dah dikurniakan akal dan fikiran...kenapa kau sanggup ikut telunjuk syaitan...
Kau tahu x .kebahagian aku telah berkecai...aku hilang arah hilang punca...
Kerana nak merasai nikmat syurga dunia yang entah apa2 .kau sanggup ikut telunjuk syaitan.
Kau tahu x.syaitan bersorak gembira kerana kau telah menjadi pengikut dia.
Yea pengikut ke neraka....syaitan berasa gembira atas apa yang kau telah lakukan....
Jadi lah kau pengikut setia syaitan...
Ko lupa tangungjawab kau.kau abai kan semuanya...
Kau menunding jari kepada ku .apabila sesuatu berlaku.kau menyalah kan aku.tidak btangungjawab lah.pentingkan diri lah...
Tetapi kau lupa .sepatut nya soalan - soalan itu patut ditujukan kat kau...
Aku x tahu sampai bila kau jadi bergini..
Aku harap suatu hari nanti kau akan berubah.... Aku mendoakan agar tuhan membuka hati kau untuk bertaubat... Amin...
Post a Comment