arghhhhh..........

arghhhhh.....
aku sekarang di dalam dilema......
aku berada di satu persimpangan....
adakah harus aku teruskan...
atau berpatah balik...
aku menjadi hilang punca....
adakah ini salah aku...
aku....

arghhhhhh......
adakah salah aku muluahkan hasrat apa yang terpendam...
didalam lubuk hati ku....
mungkin kau tidak dapat menerima aku...
kerana pertemuan yang singkat ini...
pertemuan tampa bertentang mata...
tertemuan hanya laluan di udara...
yang hanya menghantar kata-kata...

arghhhhh......
mungkin ini salah aku....
aku terlampau cepat meluah kan perasaan...
tampa ku sedari...
aku bertepuk sebelah tangan....
kerana aku dapat merasakannya....
aku dapat membezakannya.....
kelainannya...
sebelum dan sesudah....

tetapi untuk kebaikan kita bersama-sama...
aku sanggup menggundurkan diri....
aku akan hilang dalam hidup mu...
hilang dalam ingatan mu...
hilang dalam kenangan mu.....
kerana ini salah ku....
aku sanggup menggundurkan diri....
terkuburlah segala kenangan kita bersama...
tertulis dalam....
lipatan sejarah....

maaf kan aku....
ampunkan dosaku....
demi kebahagian kita bersama...
aku tidak mahu kau menderita....
kerana aku....
hanya takdir penentu segalanya..


selamat tinggal....
wasalam.....

6 comments:

nenekrock said...

ni lagu ye bang sahabat

Na Shari said...

Setia sahabat,

Sabar la ye..Insyaallah ada yang lebih baik dari dia...

Jodoh itu di tangan Tuhan...

alizankamar said...

to nenekrock...
ada macam lagu ker....
amacam best x...

alizankamar said...

to na shari
ya lah takhdir dari Tuhan..
ini semua....cobaannnnn...

Adinda Amy Sensei said...

nape bunyi cam unhappy je ni?

alizankamar said...

to cik amy
entah lah..
takut...tangan tidak berpaut
kasih tidak bersambut...