award dari sahabat musleem

salam mlm jumaat buat sahabat semua...
saya harap mlm ini adalah malam yang penuh kenangan buat sahabat-sahabat semua...
hari ini adalah hari yang bermakna bagi saya
kerana saya telah di anugerahkan satu award dari sahabatmusleem,
saya mengucapkan berbanyak terimakasih di atas penghargaan yang di beri ini...
dengan ucapan semoga kita sentiasa aktif dalam dunia bloger ini...



dengan ini sukacitanya di maklum kan bahawa
sya ingin berkongsi award ini dengan.....

**********cik amy a.k.a kilauancinta***********

p/s:sila amik dan tempekkan award ini di belog mu itu k...

2 comments:

Adinda Amy Sensei said...

terima kasih daun keladi kepada awk kerana berkongsi award itu ngn saya gak..

alizankamar said...

sama2 cik amy...
bak kata pepatah
"hati nyamuk sama2 di cicah,
hati gajah sama2 di lapah"
apa yang kita dapat
kita berkongsi bersama...
:))