hari bercuti dah habis.....

salam buat semua sahabat setiasahabat...
amacam cuti minggu nie...
sya harap cuti nie menyeronokkan,
kerana dapat bersama2 keluarga.....
g berjalan ke mana2...
bagi saya cuti nie lah paling seronok...
kerana dapat makan masakan mak....
mmg sedap...
masakan yang paling sedap adalah masakan mak kita...
tol x..sahabat semua...
dua hari nie sya makan masakan mak saya...
hari sabtu makan lauk krabu pucuk ubi


hari ahad lak laksa johor...
yea la orang johor kata kan...




tp tempe ,cuti nie sya x sempat makan...
kang masa yang lain
sya akan papar kan kenikmatan n kelaxatan tempe...
hi..hi...
salah satu makanan...kegemaran saya tu...


tapi apa2 pun masakan ibu lah paling sedap...
kerana dari kecil sampai sekarang kita masih makan masakan ibu
kepada yang di perantauan tu...
balik lah kampung...
makan masakan ibu...
dan jangan lupa lak kat ayahnya..
dua2 kena jumpa...
kerana ayah dan ibulah kita dapat melihat
bulan dan matahari...
jadi selalu lah berjumpa mereka...
kalo jauh...
telefon lah...
sekurang2 nya terubat lah rindu di hati mereka...

sekian...

note:tgh penat..baru sampai dari kampung nie.....

4 comments:

Adinda Amy Sensei said...

salam..

rupe laksa johor macam laksa penang ek...nampak mcm bez tuu...nak jugakkk..

alizankamar said...

nah amik la...
hi...hi...

noorafzan.blogspot.com said...

err..setiasahabat..
saya yang masak tuk ibu skang nih..
dah tak dapat nak rasa masakan ibu dah..
sebab ibu sakit~
tapi mmg rindu ngan masakan ibu saya tuh..

alizankamar said...

to noor afzan...
x pelah...
sekarang tiba lah masa untuk membalas jasa ibu.....