salam hari minggu

salam hari minggu buat semua...
semoga hari ini adalah hari yang bermakna buat anda semua..
saya harap cuaca hari ini berkeadaan baik,agar anda semua dapat menjalankan aktiviti dengan jaya nya...
hari ini sya kerja..shift malam...
so balik kol 7.00pg...
cuaca di luar mendung...
menandakan hujan akan turun x lama lagi...
jadi ,dengan pantas nya sya menungang tunggangan saya balik ke teratak saya
yang x jauh dari tempat kerja saya...
alhamdulillah sya sampai dengan selamat kerumah....
dan x lama selepas tu.....
suasana sejuk menyelubungi suasana pagi yang dingin...
di iringi dengan titisan air yang turun dari langit....
hujan....
alhamdulillah....syukur kepada Allah....
kerana dengah rahmat Nya, hujan turun membasahi bumi Melaka...
yang telah lama tidak di basahi hujan....




hujan .....


dengan ini sya dapat melelapkan mata dengan lena didalam kedingin hujan di pagi ahad ini....
kang petang lak kena masuk kol 7.00mlm...bersengkang mata lah sya sampai ke pagi esok nya....
okey lah saya nak tidur dulu........Zzzzzzz......

p/s:-minggu nie sya kerja shift malam....tu yang kena bersengkang mata malam2..
ha...ha...

No comments: