salam ujung minggu

salam buat semua sahabat -sahabat
saya harap sahabat-sahabat semua sihat sejahtera..
diam tak diam..
dah sampai ujung minggu...
dah penat kerja satu minggu kita berkerja...
tiba lah masanya kita berrehat...
begitu juga saya...
dah satu minggu berkerja malam...
tibalah masanya untuk bercuti...
sok kalo x de aral yang melintang..
dalam kol 10 pg sya bertolak balik ke johor...
di kesempatan ini saya ingin mengucapkan ...


selamat bercuti buat sahabat semua....

ok lah sampai di sini dulu...
kang sya paparkan n3 yang lain buat tatapan sahabat-sahabat semua...

opssss...sya dah lapar nie....
sya nak makan dulu...
jemput makan senua...
bismillah....


emmm sedapnya nasik goreng kampung nie.....


note:best nya balik kampung ,sambil mendengar lagu "tanjung puteri"

6 comments:

Adinda Amy Sensei said...

bezznye makan nasik goreng kampung...dah lama tak makan ns goreng kampung nihhh...nak skeetttt

alizankamar said...

nah amik sikit....
hi..hi....

Idalara said...

salam setiasahabat..muga tetap setia sgbai sahabat sy..selamat kembali ke johor..setiasahabat bercuti tp ida tetap bkerja ujung minggu ni..

alizankamar said...

terima kasih ldalara...
selamat berkerja...
sahabat sejati kekal
sehingga ke akhirhayat..
bagai aur dengan rebung...

un said...

sedap pula aku nasi gorang kg..ha3

alizankamar said...

camtu leh rasa lah....
antau la kat saya...