tag dari cik amy sensasi

salam jumaat buat semua sahabat-sahabat setiasahabat...
hari ini adalah hari yang mulai...
kerana hari jumaat adalah penghulu segala hari...
dan hari ini saya telah di tag oleh cik amy sensasi...
jadi saya cuba menjawap nya dengan penuh keyakinan...



1- Bekas Kekasih Saya Adalah : sya x pernah bercinta masa sekolah dulu...
so x de kekasihlah...tp ada gak...kisah lampau malas nak ingatkan...hi..hi..

2- Saya Sedang Mendengar : sya tida mengengar apa...kerana sya jawp tag ini wak tu pagi....sunyi sepi...

3- Mungkin Saya Patut : 'bangun setelah jatuh dan maju kedepan'mencari sinar yang hilang...

4- Saya Suka : macam2 lah sya suka....banyak....

5- Sahabat-Sahabat Baik Saya : semua sahabat-sahabat saya...

6- Saya Tak Faham : kenapa ada orang x dengar teguran saya...

7- Saya Kehilangan : sesuatu yang amat berharga bg saya..ttp saya akan cari yang bersesuaian dengan saya...

8- Ramai Yang Kata : tiada apa-apa yang dia orang cakap depan saya...cakap belakang ada kut...hi...hi...gurau aje..

9- Cinta Itu Adalah : ada lah misteri...

10- Di Suatu Tempat : ingin mencari kebahagian di sana...

11- Saya Akan Cuba : mencari kebagaian dalam hidup setelah kehilangannya...

12- Ayat SELAMANYA Membawa Maksud : sesuatu yang kekal sehingga ke akhirhayat...

13- Telefon Bimbit Saya : dah banyak pakai ,macam macam jenis,ttp sekarang sya pakai nokia N78

14- Bila Terjaga Dari Tidur : ada lah....(rahsia hi..hi..)

15- Saya Paling Meluat Bila : tiada apa-apa yang nak di meluatkan..

16- Pesta/Parti Adalah : Parti hari jadi waktu zaman kanak -kanak dulu...
sekarang x de....dah berumur...

17- Haiwan Paling Comel Yang Pernah Saya Temui Ialah : Anak kucing ...

18- Peringkat Umur Yang Paling Menyeronokkan Bagi Saya Ialah : masa zaman persekolahan...

19- Hari Ini : hari jumaat...kang kena g sembahyang jumaat...

20- Malam Ini Saya Akan : balik kerja kul 1 pg,kena stay back....

21- Esok Saya Akan : saya akan menjalan kan rutin harian saya...kerja..kerja...

22- Saya Betul-Betul Inginkan : mengecapi cinta/kebahagian yang sejati

23- Ketika Saya Lihat Wajah Saya Di Hadapan Cermin Pagi Ini : la....dah berkedut muka saya..dah berumur yea saya...hi....hi...

24- Pusat Membeli Belah atau Arked Permainan : saya jarang melepak di tempat sedemikian

25- Makanan Barat atau Jepun : x pandai makan masakan jepun...pelik2....

26- Bilik Yang Terang Atau Gelap : Bilik yang terang...kalo gelap kang terlanggar dinding...ha...ha...

27- Makanan Segera Adalah : megi....kalo malas nak masak...

28- Ayat Terakhir Yang Anda Katakan Pada Seseorang : saya ucapkan selamat malam ...
ttp x de jawapan...rupa2nya dah terlelap....hi..hi..jgn mrh yea...mahbubati

29- Siapa Yang Anda Mahu TAG : saya x tau nak bg kat sesiapa....


note:ku merindui mu jua...

2 comments:

Adinda Amy Sensei said...

salam..

terima kasih jawab tag tu erkkk..

alizankamar said...

sesama cik amy...