coti..coti...coti...

salam buat semua...
pe kabo semua..
cammana cuti hari minggu nie..best kan..
seronok yea bawa keluarga berjalan2...makan angin...
ttp nasihat saya ,
kalo bawa kerluarga berjalan2 tu..harap2 lah ke tempat yang nyaman dan selamat....
bukan apa ,semesti nya sudah di ketahui umum....bahawa VIRUS H1N1 nie semakin menganas....jumlah kematian yg disebabkan wabak nie semakin meningkat...
mampak nya virus nie semakin bertapak di negara kita...
saya harap ada terciptalah ubat untuk menangkisi wabak ini...amin...

setelah penat bersuka ria bersamping keluarga...hilang rasa bosan di tempat kerja...tiba lah masanya untuk menjalan kan tugas seperti biasa sok hari...(hari isnin dan seterus nya) saya harap anda semua dapat menjalankan tugas dengan penuh semangatt....

saya lak ,sok saya start coti satu minggu...nak menenangkan fikiran yang berserabut ini...yea lah banyak perkara yang di pikirkan...masalah dalam negeri dan luar negeri(wah macam PM lak)....saya nak balik kampung....kampung yang indah lagi damai...dapat lah makan makanana masakan mak saya....

insya allah jikalau ada cerita2 yang menarik saya akan muatkan ddlm blog saya ini....sebagai tatapan anda semua.....

sekian lah celoteh dari saya wat masa ini
saya akan sabbung lak d n3 yang akan datang...
salam...


pakai lah penutup mulut dika anda berada di tempat umum


note:apa khabar orang disana...

No comments: