majlis pertunangan

salam buat semua...
apa khabar semua...
saya harap anda semua sihat dan sejahtera...
oh...dah dekat satu minggu saya x update blog saya nie..
sebenarnya bukan saya ketandusan idea...
tetapi saya balik kampung..buat persiapan sikit...
persiapan untuk hari pertunangan...
oppssss.....jangan salah sangka yea...
bukan saya yang bertunang...
adik saya yang no 4...
so banyak lah persiapan yang dibuat...
itu... ini...semua nak di buat dalam masa 1 minggu..
penat di buat nya...
majlis pertunangan adik saya di buat pada hari sabtu yang lepas(08.08.09)
wah x lama lagi saya dapat adik ipau lelaki lah...hi..hi..
bersama2 ini saya sertakan beberapa gambar buat tatapan sahabat2 semua...
jom kita lihat...



ini lah adik saya....
dari pihak lelaki

dari pihak perempuan


jejaka yang brbaju putih belang ijau tu bakal adik ipau



bersama mak andam nya...

nie lak bigboss saya




nie membesar

6 comments:

Adinda Amy Sensei said...

salam..

waaaahhh...meriah owwhh susasana pertunangan adik awk tu ekk...hehe..

soklan bonus, yang bahagian awk bila pulak yek?hakhak..

alizankamar said...

to cik amy...
leh tahan lah....

saya...entah lah bila g....
no komen lah....hi...hi...

Na Shari said...

Akak doakan semoga adik setiasahabat berbahagia hingga ke hujung nyawa... :)

alizankamar said...

terima kaseh kak....
agar akak pun bergitu jua...

Anonymous said...

hai....
gamabu2 yg lain2 x der ker?

alizankamar said...

to anonymous...
gambau yang lain....
banyak....
x larat nak upload...
upload gambau2 yanh kira penting aje...he..he...