salam buat semua.


suasana pagi di kampung ku

salam buat semua...sya harap anda semua sihat dan sejahtera di samping menjalankan tugas seharian.saya pula skrg tengah cuti..merehat kan badan. Yelah asyik bkerja aje. Kepala pn menjadi kusut...tu yg saya amik keputusan bercuti..tenang2 kan pikiran....dan minda..al maklumlah banyak beban yang di tanggung...
Sesekali kena rehat kan minda kan.bila pikiran dah tenang..hidup pn jadi aman dan damai...

Setakat nie dulu celoteh saya nie..
Sekian
wasalam

note:sedang mendengar lagu memburu impian dari blog sahabat setiasahabat.

10 comments:

ikan emas said...

Selamat bercuti...selamat merehatkan minda...selamat semuanya.Pokok tu blh buat duit kan?

..lagu tuu mmg bes.

alizankamar said...

mekaseh...ikan mas..
pokok yag mana tu ikan mas..
yang saya nampak pokok kelapa sawit aje lah...

Adinda Amy Sensei said...

salam..

waahhh....itu gambo kat kampung awk ekk..banyak pokok kelapa sawit erk...

p/s: dgr lagu blog sapa tuuu..

alizankamar said...

yup....cik amy...
cam tu lah suasana kampung saya...
di waktu pagi..hi..hi..

Adinda Amy Sensei said...

lenkali tunjuk lak susana di kala malam...gelap gulita la ek...seram tak kat area kelapa sawit tu kalo malam? hoho..

alizankamar said...

cik amy....
kalo malam x nampak apa2....
nampak antu aje lah...
hi...hi..

HoneyBUZZin said...

Selamat Bercuti!

kuIna said...

tenang..damai...

alizankamar said...

to honeyBuzzin...
mengkaseh....

alizankamar said...

to kulna ladyinred

setenang suana sana pagi..