*selamat berbuka buat semua..

sudah 3 hari genap aku berpuasa.....
harap tahun ini dapat penuhkan satu bulan genap aku berpuasa...
dan segala dugaan aku dapat tempuhi dengan tabah...

ketika ini aku tengah mengadap juadah berbuka ...

hari ini aku berbuka agak simple sahaja..
nasik putih .ikan masak asam dan tempe goreng..
(bekalan dari kampung,malam tadi balik dari kampung ,mak aku bungkuskan ,konon nya untuk makan sahor.tapi terlelap pulak.nasib baik dah simpan kat peti sejuk)
dan air laici satu jag lak...

fuh..memang tidak boleh nak bangun lepas nie....
cam kata orang melaka ,lepas makan terus berlengkau..
ha...ha...
aku dah sabar-sabar lagi hendak makan...
cuaca hari ini amat panas...
sangat mencabar.....

alamak dah azan lah.....
dah masuk waktu berbuka lah...
selamat berbuka buat semua...

bismillah.......

(setengah jam selepas itu....aku tersandar kekenyangan....)

1 comment:

noorafzan.blogspot.com said...

selamat berpuasa hari ke 4 esok yer~