*tag /award yang tertunggak

salam buat semua...
buat sementara waktu ini saya kekusutan pikiran....
dan buat beberapa ketika....
saya x dapat mengupdate blog saya ini ,atas sesuatu masalah yg x dapat di elakan...
dan buat rakan yang telah tag/award saya...harap anda dapat bersabar....
saya berjanji akan menjawab tag/award anda,setelah saya mengatasi masalah saya ini...
di harap anda bersabar yea...

tag yang diterima dari...


1.noor afzan

2.farahzaidah

3.kuina


dan award dari..

1.titihan hati

2.boo

di harap sahabat2 semua dapat bersabar yea...
saya akan menjawab tag/award setelah jiwa saya tenang......

harap maklom..
sekian...
wassalam...

note:saya akan terus bersama didalam dunia blogging ini....
tetapi buat sementara waktu, saya berehat seketika untuk menenangkan fikiran...
kita ttp bersama..

1 comment:

noorafzan.blogspot.com said...

yup, saya sabar je..
x baek paksa2 kan~
ehehe~