klik ....2...

SELAMAT DATANG...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR & BATIN....
 online

kena tag dari cik amy sensasi

salam buat sahabat-sahabat setiasahabat...
apa kabar semua.saya harap sahabat-sahabat semua sihat..dan sekarang nie mungkin
sahabat-sahabat sedang sebuk yea..yea la raya dah nak dekat ,lagi 2 minggu lagi nak braya..mungkin ada sedang mengecat rumah...apa warna tema taun ini,pilihan warna adalah penting..kang salah pilih kang ,jadi bahan cerita lak yea...
dan yang sedang sebuk membuat kuih raya tu berapa banyak taun nie buat kuih raya..
tapi zaman sekarang nie yang buat kuih raya dah kurang yea....senang beli aje..
badan x penat...rumah x berselerak kan....betul x sahabat-sahabat semua..

apa la banyak menceceh lak saya nie.....
nie sebenar nya saya telah kena tag oleh cik amy sensasi.sorry saya lambat menjawab pada waktu yang di janjikan...kerana keadaan waktu x mengizinkan..
dan di waktu yang sesuai ini saya lelah menjawap nya ...
terima kasih kerana mengetag saya..
ini lah dia...
1- Nama Timangan Anda?
setiasahabat

2- Anda Seorang Yang?
~ saya pn x tahu apa yang ada kat diri saya nie ~

3- Insan Yang Teristimewa?
~ aku dia dan kamu serta anda semua ~

4- Lagu Kesukaan Anda?
~ sebarang lagu...tapi lagu2 jiwang karat x leh masuk~

5- Makanan Kesukaan Anda?
~ saya berselera kampung.segala masakan kampung saya makan.ualm2 tu kegemaran saya~

6- Sikap Yang Membuatkan Anda Stress?
~ bila orang x dengar cakap ~

7- Warna Kegemaran Anda?
~ warna kegemaran biru dan putih~


8- Benda Yang Mesti Ada Dalam Beg?
~ ic.card bank dan duit~

9- Kali Terakhir Anda Menangis?
~ entah lah saya pun dah lupa,tetapa bila ada perkara yang menyedihkan kot ~

10- Tempat/Negara Yang Ingin Anda Kunjungi?
~ kalo di izinkan nak gi Mekah ~

11- Tag Untuk 6 Rakan Anda..
kimsai
firsya
jebat
simple me
kandil is candle
keleber malam
pencari harta Qarun



wah dah selamat saya menjawap tag dari cik amy sensasi...

dan kepada yang kena tag tu saya harap anda dapat menjawap nya yea..

sekian


Post a Comment