blog ini akan tinggal kenangan....

Salam buat semua..
Sedih rasa di hati...setelah setahun blog nie dilahirkan....setelah
setahun berlalu...banyak kenangan pahit dan manis di lalui....kita
bersama2 melayari di dunia blog ini...
Terdetik di hati untuk menutup blog ini..walaupun berat di
hati....setelah di telek teliti...blog nie terpaksa di tutup ...dan
terkubur lah blog ini di sini....
Maaf dipinta jika setiasahabat ada terkasar bahasa dan saya harap
hubungan kita x sampai disini ...dan temui saya di blog saya yang
baru......

--
Sent from my mobile device

2 comments:

HoneyBUZZin said...

Dulu, saya juga terfikir untuk menutup kedua-dua blog saya dan bersara dari berblogging tetapi seorang rakan blogger saya menyarankan saya untuk meneruskan blogging jika ada masa sahaja.
saya tidak jadi stress selepas itu. Saya rasa setiasahabat teruskan usaha menulis...kalau tiada yg komn bukan bereti tiada yg singgah untuk membaca. Regards

Ad Rifza said...

Saya pun rasa begitu..Tidak perlu menutup..kerana ruang dan masa itu ada nanti..Kita akan rasa ingin berblog semula..
Tidak bermakna komen kurang pembaca pun kurang..hmm..Ad dh add SS kat FB..k tq