klik ....2...

SELAMAT DATANG...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR & BATIN....
 online

apa aktiviti minggu ini......




salama semua...
apa aktiviti hari minggu ini.....
hari minggu adalah hari yang baik untuk menenangkan fikiran...
kerana hari ini lah kita dapat menenangkan fikiran...
yea kan dah 1 minggu dengan tugasan seharian ....
mesti kusut kepala kan....
macam saya nie dah satu minggu kerja 12 jam 1 hari,lesu badan di buat nya...
kerja malam lak tu....badan jadi letih ...mana tidaknya tidur siang ....mana lah puas kan..
dah lah tu lak kerja dalam econd lak...peluh dah tentu tidak keluar nya....so banyak lah garamgalian berkumpul kat badan....dah jadi lemau .....

so ....
hari ini saya nak merehatkan diri lah hari ini...
merehatkan otot yang lenguh....
dan kalo tiada halangan petang nie nak bersukan sikit...
nak keluarkan peluh....
nak buang segala garam galian yang ada kat badan nie...
hahaha...betul tidak.....

tetapi sebelum tu tengahari nanti saya akan pergi kenduri ke rumah sahabat saya...
almaklom lah waktu-waktu cuti sekolah niekan ,banyak majilis kenduri di adakan....
tetapi yang saya nak pergi nie bukan kenduri kawin.....
tetapi kenduri akekah .....

nie tengah kosongkan perut nie...hahaha...
kang kalo penuh perut ...makan sikit lak ...rugi.....
ahhaha...almaklom lah orang bujang....
malas nak masak ....

hari minggu nie saya tidak merancang nak kemana-mana ...
duduk kat rumah ajelah....
lagipun bulan nie cuaca tidak leh nak diduga...pagi panas tengahari atau petang hujan lak...
lagi pun sekarang nie musim hujan...
waktu hujan-hujan nie ddk rumah lagi best....
leh tido...hahaha...

okey lah setakat nie je lah cerita saya ....
lain kali sambung lagi.....
akhir kata ....

selamat bercuti buat semua.....
Post a Comment