klik ....2...

SELAMAT DATANG...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR & BATIN....
 online

THE BIGGESTLOSSER





tiada apa 2 yang di buat hari ini ...
nonton chanel 702 (HMK)astro
ujibakat kat asia...
ramai yang masuk...
semua berbadan besar...
seluruh lapisan masyarakat cuba nasib...
masa uji bakat tu ..ada makan2 lak tu...
13 minggu ...siapa yang leh kurangkan berat badan dapat usd$100.000...
huh lumayan sekali.....
nampaknya bukan senang nak kurus...
macam-macam aktiviti nak buat....
yea la kan...
nak berlari pas tu melompat...
bukan senang nak buat tu...
lebih-lebih lagi yang berbadan besar....
seksa di buat nya...
nampak nya bukan senang nak kurangkan berat badan.... 

5 comments:

anaklaut said...

salam..


jogging pun boleh kan.

Cik Amy Sensei said...

salam..

lama awak menyepi ek...sihat ke ni?
moga awk baik-baik sahaja..

apa pun, saya doakan moga awak bahagia selalu ekk..

alizan75 said...

to anaklaut

ok gak tu....
hehehehe....

alizan75 said...

to cik amy...
saya sihat dan sejahtera...

saya harap awk pun bergitu jua...

cik EPAL said...

suka tengok the biggest loser ;)