tahun 2009 penuh kenanagn




salam buat semua.....
apa khabar....
saya harap anda semua sihat dan sejahtera disamping keluarga yang tercinta..

kini telah 3 hari tahun 2009 telah melabuhkan tirainya....
menutup sejarah...kenangan pahit manis dalam tahun 2009...
kenangan yang tercatit didalam dairy 2009..
mmg banyak kenangan yang belaku di dalam tahun 2009 kan..
bergitu lah juga dalam hidup saya...
tahun 2009 adalah tahun cabaran dalam hidup saya...
dimana satu pertitiwa pahit yang berlaku dalam hidup saya di akhir tahun 2008,awal 2009..
peristiwa tersebut meninggalkan kesan yang mendalam di dalam hidup saya....
suatu peristiwa yang tidak diduga berlaku ....
namun saya hadapi perjalan hidup saya dengan tabah....
walaupun penuh dugaan...saya akhirnya dapat menerima segala dugaan itu....

untuk menghilangkan keperitan hidup di alam yang nyata ini...
saya cuba menyelami di alam maya ...(dunia blogger)...
dengan menyelami dunia maya ini,saya dapat melupakan kepahitan yang saya alami...
di alam ini lah saya melepaskan segala2 nya.......
dan saya berasa gembira kerana dapat ramai kawan  di alam maya ini....
saya dapat bertuka2 fikiran dan pendapat....
dan menjadi penguat semangat saya...
walaupun di alam maya ini sahaja....
saya gembira dan hilang keperitan hidup...
semuanya tersimpan didalam dairy 2009
dan
kini bermulalah dairy baru....
dairy 2010...
telah membuka tirainya menentukan perjalan hidup dalam tahun 2010....








saya harap tahun 2010
mendatangkan apa yang saya cari....
iaitu
kebahagiaan yang hakiki....
amin.....
....
..
.

6 comments:

Adinda Amy Sensei said...

salam awak..

apa khabar...lama saya tak komen di sini..harapnya awak gembire selalu..

emm..saya nak ucapkan selamat tahun baru 2010 buat awak...semoga bertambah maju dalam hidup dan mendapat kebahagiaan yang dicari selama ni..

moga bahagia itu sentiasa ada untuk awak..

senyum selalu yeeekk... :))

alizankamar said...

terima kaseh cik amy...
sya sehang menunggu kehadirannya.....
....
terima kasih krn sudi melawat ke blog saya nie...

Adinda Amy Sensei said...

salam awak..

kunjungan di hari ini...semoga awak berada dalam keadaan yang baik dan elok sajee...hehe

awak pun terima kasih bebanyank sebab selalu berkunjung ke blog saya yang tak seberape tuu ekk... :))

senyumlah.. :))

Nida n' Hanafi said...

Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari. Dia datangkan petir dan kilat...kita menangis dan tertanya-tanya ke mana hilangnya sinar matahari, rupanya-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi..

Moga tahun ini ada sinar kebahagiaan buatmu..Insya Allah

alizankamar said...

to cik amy....

saya sekarang nie ok...
terima kasih krn singgah kat blog sya
nie....
saya harap cik amy pun bergitu jua ..

alizankamar said...

to nida...

mudah2an bergitu jualah hendaknya
amin....