klik ....2...

SELAMAT DATANG...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR & BATIN....
 online

tertangkap momok.....



salam buat semua sahabat....
tengah buat apa sekarang....
dah lama x dengar cerita yea....
yealah masing2 tengah sebuk dengan bidang masing2.....

amacam sekarang....
cuaca macamana hari ini....
lkat tempat saya cuaca x menentu......
pagi ujan petang panas.....kekadang mlm pun ujan....
macamana sahabat yang kat sabah n serawak....
musin ujan g kah di tempat sahabat2 .......
banjir lagikah di tempat sahabat ....

tapi apa2 pun jangan lah marah kerana hujan tirun tidah berhenti2......
itukan rahmat......
cuba kalo tidak hujan macamana......
kemarau lah jadinya........

hati ini saya nak berkongsi sesuatau dengan sahabat2 semua......
tentang camera......
hahaha......memang pelik lah bunyi nya
 ada lak pasal cemera lak......

yea lah kan dengan kemera kita leh mengambil gambar buat kenangan...
kenamgan di majelis perkahwinan....hari jadi....dan kejadian yang pelik2 pun dapat kita rakam kan di dalam camera........

ha ....cerita terakam yang pelik2 nie.....
memanglah mungkin perkara yang pelik2 nie di rakam secara tidak sengaja....
tengah pegang camera...tiba2 tertekan switch nya....
maka dengan tidak sengaja terakam lah benda yang pelik2 nie......
nie saya nak berkongsi satu gambau pelik yang terrakam oleh adik sahabat saya,yang sempat saya blutoot dari hphone sahabat saya ......
gambau yang tidak sengaja di ambil,di ruang bilik yang kosong,semasa beliau sorang2 dibiliknya........
sesiapa yang lemah semangat dilarang melihat gambau nie.....

  ini lah gambau nya........
mungkin ada yang berasa pelik.......
betul atau tidak gambau nie.......
saya pun x dapat nyatakan apa yang terdapat didalam gambau nie.....
gambau yang pelik.......
apa pendapat saudara/i sekelian....

hahaha.......sesiapa yang x kuat semangat tu.....cukup lah lihat sekali sahaja ....
jangan tenung lama2......kang terbawak2 lak dalam tidur...........
.........................................................................
moral:jangan suka2 main camera .....tangkap gambau sana sini........kang jadi macam di atas.......sapa yang susah.......x lena tido mlm.......

oklah setakat ine dahulu.........
dilain masa saya mengomel lagi.......
salam......
Post a Comment