klik ....2...

SELAMAT DATANG...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR & BATIN....
 online

la....x leh nak tido la pulak....




penat tul hari nie bkerja....
masuk kol 7mlm...balik kol 7pg...
mmg penat berkerja hari nie....
dah la masuk kerja mesin telongkop...
nasip dengan skill seciput yang ku ada...dapat meng'up kan mesin..
aku dengan kembang hidung,bangga diri serta riak berjalan megah depan kengkawan ku....
kerana dapat merepair kan mesin dengan cepat(sebenarnya mesin tu rosak x seteruk mana pun)...
saja aje buat muka riak....
....
bergitulah selalunya berlaku semasa aku berkerja sehari2an....
untuk menghilangakn bosan...
itu lah cara aku bergurau dengan kengkawanaku akt kilang....

mggu nie aku kerja mlm....
mmg best kerja mlm nie...
yer la bos2 besau x de.....
bak kata pepatah...
kucing x de ,tikus jadi raja lah....
mmg best merja di waktu mlm nie....bebas sebebas nya....
ttp yang x best nya....awktu org tido ,aku kerja....
dah bertaun aku hidup cam nie....
apa nak watkan.....
carik rezeki yang halal......

hari nie aku rasa letih berkerja.......
dahlah x cukup tido....
ngantuk giler di buat nya.....

semasa berkerja hati asyik menghitung waktu.....
bilalah nak balik nie....
hiting punya hitung....
dah sampai masa nak balik...
jam tepat kol 7pg....
tampa berlengah lagi ,aku pn cabut.....
hajat di hati mmg lah nak tido...

kat kepala dah terbayang kan bantal aje......
sampak kat rumah.....
aku terjah katil dulu....


tapi.....

entah mengapa aku x leh nak tido lak....
puas aku pejam2kan mata.....
tapi x leh nak tido....
mata jadi terang lak.........
tapi apa yang membuat mata aku x leh nak tido nie......

tengok jam dah kol berapa nie....
dah tengahari....
tapi x leh nak tido g....

puas aku golek2kan badan...
kekiri...kekanan...
x leh lak nak tido....

apa punca nya nie......
haduhhhhhhhhhhhhh....
tolon....
tolon....





Post a Comment