klik ....2...

SELAMAT DATANG...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR & BATIN....
 online

valentine oh valentine





Valentine's Day Myspace Comments
.....


hahahaha...salam semua ..apa khabar semua....
sedang wat apa tu....
mungkin sedang sebuk dengan tugasan seharian....
macam saya gak...asyik sebuk memanjang...
tapi apa yang di sebukkan saya pun x tahu...

hmmmmmm......apa nak cita nie....

aaaahhaaaaa....

baru saya ingat.....
sekarang nie dah bulan 2 kan.....
mesti ramai yang menantikan kehadirannya kan...
khusus nya yang sedang bercinta...
bulan ini yang di nantikan....tujaunnya adalah...
membuktikan cinta yang sejati lah kat kekasih nya yang tercinta tu...

tapi kan ...kalo nak bukti kan cinta sejati tu kena tunggu hari kekasih ker....
hari2 yang lain kan ada....
kan dalam setahun ada 365 hari...kenapa nak tunggu 14 feb ...
banyak hari lain...
untuk membuktikan cinta yang sejati kepada kekasih yang tercinta..
hari kekasih yang nama yang glamournya
valentine's day....

tetapikan

valentine...tu...sapa....
apa yang dikaitkan diantara kekasih dengan valentine tu....

hahahaha.....saya harap anda semua faham...
so....
fikirlah sendiri....




Post a Comment