telah di tag kan oleh......




salam buat semua. apa kabar semua....
saya harap anda semua sehat dan sejahtera dan dirahmati Allah...

tiada apa yang hendak saya ceritakan buat kali ini, bukan saya sudah ketandusan idea untuk bercerita, tetapi kali ini saya telah di tag dari cik Noor Afzan.....

tag yang dikenakan tidaklah begitu berat, hanya dengan menjawab beberapa jawaban, mengikut peraturan yang di berikan,

peraturannya adalah seperti berikut...

Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 23 random things, facts, habits, or goals about you. At the end, choose 5 people to be tag!!

dan sekarang saya akan menjawabnya....

1. saya tidak suka menegur / menasihat sesuatu perkara berulang kali...
hanya sekali saja....

2. masakan kegemaran saya adalah masakan kampung.

3. sukan kegemaran saya adalah angkat besi....harap anda paham yea..

4. saya sudah hidup 35 tahun ,tetapi belum dapat apa yang di harapkan...

5. jika saya ada masalah , saya tidak mahu campur aduk kan dengan masalah perkerjaan
6. jikalau orang hormat saya, saya akan hormat orang itu 100 kali.

7.muzik kegemaran adalah rock dan mateal...

8.keturunan jawa, walaupun kurang fasih cakap jawa

9.cita- cita berjaya didalam hidup dunia dan akhirat..

10. kurang gemar memancing. sebab bosan tunggu ikan makan umpan....

11. abang yang paling comel dalam keluarga....

12. sudah dekat 20 tahun tinggal di melaka..

13. petua yang di amalkan .berenti makan sebelum kenyang..

14. tidak mudah percaya kepada kenalan baru...

15. kurang gemar makan dekat luar...

16. warna kegemaran biru dan putih...

17. malas buat sesuatu kalau di paksa..
18. sudah lama berhenti merokok....

19. tidak suka berdebat..sebab cepat marah / naik angin.

20. suka membaca buku misteri ...

21. tidak suka buat MLM...

22. cita -cita mempunyai sesuatu perniagaan sendiri....tetapi bila lah akan tercapai..

23. saya anak jati johor....


ooh...berjaya juga saya menjawab tag dari cik Noor Afzan...
dan kini saya akan mencari 5 orang untuk di tag kan .....

5 orang bloger yang saya akan tag adalah....



1.eden choba

2. cik amy

3. ida lara

4.silbigail

5.mylife qishie

di harap nama -nama yang tercalun di atas dapat menjawab tag ini....

wsalam..




9 comments:

noorafzan.blogspot.com said...

salam alizan..
thanks ye jawab tag tuh..
lambat takpe janji buat..
hehe~

erm..
apa yang tak tercapai setelah 35 tahun hidup?

alizankamar said...

heheheehee...
ada lah...itu rahsia...

teriam kaseh kerana mengetag saya...

edan coba said...

Maaf sangat2!! Edan x suka TAG..
kan dekat blog edan ada sepanduk "NO TAG"!
K.. peace!! walau tanpa TAG pon edan dtg jgk sini.. ;-)
Sowy Azlan... nnt edan belanja ice-cream k!!

.::WaNiE::. said...

:D

salam singgah

Idalara said...

salam alizan..
bilalah kak ida dpt jwb tag alizan ni..busy manjang je..namun apa2 pun insyallah kak ida akan cuba ye...

ps..melaka kat mana ye..?

Unknown said...

hee..ala..malasnye...

Adek Abigail said...

thanks bro sbb selitkan saya utk di tag.. oleh kerna tiada soalan yg nyata, kira sya akan menjawab brdasarkan jawapan bro la...

Adek Abigail said...

ok bro... tag dh setel.. thanks!

alizankamar said...

salam semua...

to eden
it's ok...
boleh gak kalo nak belanja eskrim..
hahahahahaaa...

to wanie
tq kerana singgah....

:D

to idalara

ok...kalo da x bz kang....
sudi2sudi kan lah yer....

saya tinggal kat cheng...

to afifah...
kenapa malas...
tq kerana sudi singgah kat blog saya...

silbi abigali...

tq kerana da jawap tag yang saya bg..