Milik kau milik ku jua


  •  gambar tiada kaitan dgn enteri ini




  • Salam semua....
  • Kita mempunyi hak pada sesuatu..
  • Kita telah bjanji akan mbahagi nya seadilnya...
  • Tetapi kenapa sejak akhir2 ini kau bagai mengmungkiri janji yg di buat....
  • Dia milik kita bsama...
  • Setelah brasingan...
  • Aku juga mempunyi hak pd dia...
  • Kenapa kau memungkiri janji yg di buat...
  • Apa yang kau takutkan...
  • Apa yg kau risau kan....
  • Kau takut aku merampas hak kau...
  • Kau takut kehilangan hak kau...
  • Apa yg kau fikirkan...
  • Aku juga mempunyi hak terhadap dia...
  • Hak aku lg kuat dari kau...
  • Aku juga memerlukan dia..,
  • untuk menghilangkan rinduku pd dia...
  • Aku juga mempunyi perasaan dan hati...

  • Kenapa kau bfikiran bgitu....
  • Di dunia moden nie...
  • Kau bfikiran kolot...
  • Kenapa..
  • Adakah kau takut bayangan kau sendiri...
  • Kisah silam menghantui kau....
  • Aku tidak tahu bilalah kau nak berubah...
  • Mudah2an Tuhan akan membuka hati kau satu hari nanti....

No comments: