klik ....2...

SELAMAT DATANG...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR & BATIN....
 online

kad ucapan hari raya buat semua


salam buat semua...
di waktu ini ,mungkin anda semua sedang sebuk membuat persiapan untuk menyambut hari raya....
yer la kan tinggal beberapa hari lahi kita hendak menyambut hari raya puasa....
iaitu HARI RAYA AIDILFITRI....

bergitu cepatnyer Bulan RAMADHAN berakhir....30 hari rasa macam sekejap ajer....
setelah sekian lama mengawal /melawan kehendak nafsu dan sahwat....
x lama lagi kita akan merayakan hari kemenangan kita ,iaitu...setelah berakhirnyer bulan RAMADHAN dan tibanyer bulan SYAWAL...
banyak persiapan2 yang dibuat untuk menyambut hari raya AIDILFITRI.....
hari yang di nantikan oleh kita semua....

dan di kesempatan ini saya ingin mengucapkan......

SELAMAT HARI RAYA.....MAAF ZAHIR dan BATINiklas dari alizan75@setiasahabat

sudi2 lah clik gambau kat raya nie dan tampal kat blog anda...

sekian wasalam....

10 comments:

noor afzan said...

terima lasih leee..
saya raya pertama baru mula cuti..
sedihnyee..

alizan75 said...

to noor afzan..
ooo...dapat gak cuti...
saya raye2 kena kerja ,lagi sedih...

apa2 pun selamat hari raya....

Cik Amy Sensei said...

salam awak..

terima kasih kad raye tu...
nanti saya amik..
hehe..

ciannye x dpt balik kg ekk..

iza said...

Salam...

Selamat Hari Raya...
Thnaks...i

alizan75 said...

cik amy....

sama2...
hahahaaa....taun nie kena kerja lak...
so beraya kai sini la...
apa2pun pg raya saya jumpa org tua saya ....

selamat hari raya...

alizan75 said...

iza..

sama2...
selamat hari raya...

Idalara said...

salam alizan..
tak mbil kad raya akak?
terimaksih kad raya ini ye..
selamat bekerja di hari Raya..

alizan75 said...

idalara...
sama2...
ha ah raya nie sya kena kerja...
kang sya amik kad akak yer...
selamat hari raya...

izman said...

ya, selamat hari raya buat tuan rumah jugak. raya mana tahun ni bro?

alizan75 said...

to izman
selamat hari raya juga buat bro
taun nie beraya kt melaka,balik kg kejap jer...raye kena kerja la bro...:-(