cinta 1 ringgit.....


salam semua...
cinta adalah sesuatu yang indah...
kuasa cinta membuatkan seseorang itu bahagia..
dan dengan kuasa cinta itu juga membuatkan seseorang itu menderita....

setiap insanyang bercinta akan membuatkan sesuatu yang terbaik untuk membuktikan cinta nyer yang sejati kepada orang yang di cintai......
ada bermacam cara mereka melakukannya
ini adalah salah satu lah....
hahahaaa....

beliau menuliskan nama beliau bersama pasangan nyer di atas sehelai duit 1 ringgit....
dan beliau membayar untuk membeli sesuatu barang ,dengan menggunakan duit tersebut....
dan berharap jika duit 1 ringgit yang di belanjakan itu akan dapat ke tangan nyer kembali,ini membuktikan
cintanya terhadap pasangannya adalah unik.dan membuktikan jodoh mereka adalah kuat......
unik kan......hahahaha

duit ini saya dapat setelah berbelanja ,mula-mula saya tidak perasan,
apa bila ingin membayar di kaunter ,saya tenguk duit nie laen macam lak...
apabila saya belek, ada tulisan lak....
hhheheheee.....
dan dengan ini saya mendoakan agar beliau dan pasangannya dapat mencapai apa yang di hajatkan...
iaitu hidup bersama sehingga ke akhir hayat.....




wassalam..........SEKIAN TERIMA KASIH......

1 comment:

::FAIZ:: said...

tapi kadang2 org kedai akan tolak duit cam ni.....