klik ....2...

SELAMAT DATANG
 online

Dah nak balik dah

Huh cuti satu minggu rasanyer macam lama..7 hari tu
kalo di kirakan dalam jam atau saat memang lah lama kan...jenuh kalo
nak di kira 1 per 1...

Tapi ....
Sok dah nak balik dan mula bkerja pulak...
Bergitu cepat masa berlalu.....
Rasa mcm baru semalam balik kg,...

Hajat nak bercuti lama memang sudah tercapai
untuk menenangkan fikiran dan melapang kan minda dengan bermain air banjir...
Memang dapat meredah banjir ..
Tetapi buat seketika aje...sebab banjir dah mula surut...
Misi untuk bermain air banjir pun terpaksa di tukar ...
Iaitu
mengemas rumah setelah banjir....

Huh
memang meletihkan lah...
Menyusun semula barang2 ....
Membasuh lantai rumah...
Dan bermacam2 lagi lah ...
Tugasan mengangkut ,memunggah menyusun n mengemas...
Memang mengunakan kuderat yang banyak...
Kalo x ...x tau lah nk dikatakan,
mungkin demam lak 1 minggu pulak...hahahaha

cuti seminggu dah sampai ke penghujung...
Apa yang di hajati sudah tercapai..
Esok dah mula kerja.. Harap dapat bekerja dengan hati dan fikiran yang
lapang....

Selapang langit di angkasa
yang dihiasi kilaun bintang-bintang...dan kilauan rambulan....

--
Sent from my mobile device

Post a Comment