nak ejust sikit ajer.....









salam buat semua...
lama gak saya x update cerita....
biasa lah ...alasan yang di bagi......x der idea lah ...sebuk lah itu ini lah.....
itu dah lumrah  kan ...jawapan yang biasa di beri hahahaaa...
apa dah saya merapu nie...
mungkin gakkan blog dah x lama x update sbb sebuk ajer...
melayan tugas seharian....nak2 dah melayan muka buku.....
ada ajer cerita2 yang baru....yang melekakan...
ngadap muka buku lah membuat dunia blogger saya terabai.....
masa banyak terbuang kat muka buku nie....huhuhu.....
dengan masa dan kesempatan yang di rancang ,saya akan cuba mengejast sedikit masa saya.....
untuk aktif kembali kat dunia blogger nie.......
nak ejust sikit jer.....hahahaahaaa


wassalam..........SEKIAN TERIMA KASIH......

2 comments:

Adinda Amy Sensei said...

rajinnya dia nak adjust...selamat mengejust laaaah yeee...

alizankamar said...

hahahaahaaa