klik ....2...

SELAMAT DATANG...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR & BATIN....
 online

esok sudah berpuasa......selamat berpuasa


selamat berpuasa buat semua.......
jangan lupa niat berpuasa nanti.....










wassalam..........SEKIAN TERIMA KASIH......

Berakhirnya Sya'aban....tibalah Ramadhan

Salam buat semua...
Malam ini adalah malam terakhir dalam bulan Sya'aban.....dan malam esok
bermula malam pertama di bulan Ramadhan....dimana semua umat Islam di wajipkan berpuasa...
Dan di kesempatan ini Saya ingin mengucapkan Selamat berpuasa buat anda semua.....dan jalankan lah ibadat puasa dengan sempurna...kawal nafsu dari apa jua dugaan...agar kita berjaya berpuasa di bulan Ramadhan...

SELAMAT BERPUASA BUAT SEMUA.....
Sent from my Nokia phone

Syabas harimau malaya

Perlawan di antara Malaysia dengan singapo dah berakhir...
Walaupun seri 1 - 1 dalam pusingan kelayakkan piala dunia...
syabas buat pemain -pemain Malaysia....kerana bermain bsungguh - sungguh....
Apa -apa pun syabas Pemain - pemain Malaysia....

Sent from my Nokia phone

Harimau malaya .,go..go..

Go harimau malaya...
Dlm 2ndhalf nie buat yg terbaik...

Sent from my Nokia phone

Testing ajer

Testing....testing...

Sent from my Nokia phone

Salam buat semua,

lama dah sya x update blog nie..
Dah besawang nampak nya
lenguh gak kalo nak bersih kan sawang2 nie kan....
Teringat lagi masa dulu2 ,masa rajin update blog...
Tiap2 hari update,..asal ada cita aje update ..x kisah lah mcm mana cita nya....layan....
Lepas update blog ,blogging lak ...melawat member blogging yang laen...
Tenguk apa lak cerita dia org buat...
Komen sana komen sini,rasa meriah.,.
Masa tu lah dapat merapatkan silaturahim di antara 1 sama laen....
Memang best lah kan..

Tapi ...
Sejak kebelakangan ini...x tau lah kenapa ,rasa malas lak nak upmdate blog...nak di katakan sebok..mcm biasa je.......hmmm...

Tak lama g kita akan berpuasa...
Hanya tinggal beberapa hari lagi...
Dan di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan

SELAMAT BERPUASA BUAT WARGA BLOGGING....
Insya Allah ..kita dapat menjalan kan ibadah puasa dengan selamat...
Amin...


Sent from my Nokia phone

mahligai.......




setelah berlalunyer kisah lama ,
keperitan kita lalui bersama...

setelah di pertemukan kita berdua...
dengan pertemuan yang tidak diduga..
melahirkan bibit cinta...

kisah yang lalu marilah kita lupa...
kita mencari bahagia dan ceria...

mudah2an cita kita termakbul hendaknya
untuk membina..

mahligai kebahagian cinta kita....
sebagai tanda utuhnyer cinta kita..
kekal ke akhirhayat ,hujung nyawa.......






wassalam..........SEKIAN TERIMA KASIH......

anak kecil.......





Anak kecil main api
Terbakar hatinya yang sepi
Air mata darah bercampur keringat
Bumi dipijak milik orang





Nenek moyang kaya-raya
Tergadai seluruh harta benda
Akibat sengketa di antara kita
Cinta lenyap di arus zaman





Indahnya bumi kita
Warisan berkurun lamanya
Hasil mengalir ke tangan yang lain
Kita kan merintih sendiri






Jangan buang waktu lagi
Majulah raih sebuah mimpi
Hapuskan sengketa
Teruskan usaha




Kita kan gagah di nusantara



Kita kan gagah di nusantara

Kita kan gagah di nusantara




Kita kan gagah di pentas dunia




wassalam..........SEKIAN TERIMA KASIH......