buat kekasih ku....(mahbubati)

kehadiran mu bak seria menerangi alam,
menerangi hidup ku.
membuat aku bisa melangkah meneruskan hidup,
menuju kejayaan hidup...

kasihsayang mu bak salju..
sejuk dingin sedingin kasih yang sejati..

walaupun kita berjauhan...
ku rasa kau rapat disampingku..
walaupun kita berhubung bersama angin lalu..
aku rasakan kau di depan ku...
walaupun kita tidah pernah bersua..
aku rasakan kau tetap bertakhta di hatiku...

walaupun kita berjauhan...
hatiku tetap mengigati mu...

kau lah memberi semangat dalam hidupku..
mengantikan semangat ku yang hilang...

aku takut kehilangan mu...
takut kehilangan kali kedua...
bagi ku...
kehilangan orang yang tersayang adalah...
kepahitan dalam hidup....

satu detik aku x menghubungi mu...
ku rasakan kosang dalam hidup ku...

walaupun kita berhubung tampa bertentang mata..
berbicara tampa suara..
aku merasa bahagia bersama mu.....
kau menerangi hidupku...
oh sayang ku...

nota:buat mahbubatiku....

6 comments:

ayaharith said...

bile la ad org nk bg puisi2 cm ni kat kite..

hurm...

Adinda Amy Sensei said...

salam...

waahhh...ada entry khas buat mahbubati laa..pandai gak awk berpuisi bagai erkk...

p/s: moga bahagia itu mengiringimu hingga ke hujung nyawa..

alizankamar said...

to aya harith....
ada tu...
tunggu ...mesti adanya....
tunggu pada hari yang bersejarah nanti...

alizankamar said...

to cik amy...
yup...ada la sikit2...
buat yang tersayang.....

mudah2n bergitulah hendaknya....
amin...

Adinda Amy Sensei said...

salam..

ku doakan moga dirimu akan bahagia sepanjang masa kerana bahagia itu indah bila disulami rasa ria..

alizankamar said...

to cik amy....
harap2 lah ia menjadi kenyataan...