klik ....2...

SELAMAT DATANG...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR & BATIN....
 online

hari ini bala menimpa....




hari ini adalah hari yang memenatkan....
selepas 1 masalah settle....
1 lagi masalah datang....
entah lah apa opretor saya dah buat....
mmg menduga keimanan lah hari ini....
nak marah....kesian..
kerana dia mengandung....
x marah nie lah jadinya.....

entahlah....
kalo suruh buat kerja lebih ...
termengah2 lak dia...
yea lah terhoyong hayang bawak perut dia...

hari nie entah apa yang dia dah buat...
sampai kan reject 4k dah terlepas...

apalah jawapan yang aku nak bagi nie...
kalo bos saya tanya....
eheheh....entah lah...

kalo dia check kualiti x lah jadi cam nie....
apa lah jawapan nak di bagi kalo bos tanya masalah nie....

aduh.......






3 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

Harap anda tabah je la...

Cik Amy Sensei said...

salam..

lahai....memacam hal la pulak ek menimpe..harap bersabar saje la ekk..

nak marah pun tak gune kan..hehee..

alizan75 said...

to faiz N cik amy;

mmg saya bsabar....
tapi rasa geram tu ada....
hhmmmmmm..........