Sempat atau tidak...


Tinggal berapa hari lagi nie..
Aku tengah menghitung hari..
Setiap saat yg bergerak...aku rasa lambat aje...
Mcm mana kah aku akn menghadapinya ...
Adakah macam tahun lepas...
Tetapi ada kah aku dpt bertemu dgn nye bg taun nie...

Hati ku x seghairah untuk menyambut kehadiran nya bg tahun nie.....
Aku x tau kenapa.....

Adakah hari raya taun nie adalah hari raya yg bermakna bg ku atau disebalik nye....

Hahaha..sedih lak bunyi nye.,
raya taun lepas aku kerja..
Raya taun nie dpt cuti lak...
So dpt lah beraya sakan nampak nye.....

Raya ... Raya gak...
Zakat dh bayo lm..
Sya dah bayo..
Tp bju raya je yg sya lm g beli...
Hehehe...
Frm my nokia phone

3 comments:

Adek Abigail said...

Selamat Hari Raya Aidil Fitri. Mohon maaf atas salah dan silap, mana yg tersinggung rasa... Semoga berbahagia selalu..!

Adek Abigail said...

Selamat Hari Raya Aidil Fitri. Mohon maaf atas salah dan silap, mana yg tersinggung rasa... Semoga berbahagia selalu..!

alizankamar said...

selamat hari raya juga buat bro..
sya pun mintak maaf atas segala kesalahan yang tidak di sengajakan..
.....