*MENGHIAS BLOG/LAMAN WEB

assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan-rakan setiasahabat

Apa kabar semua
Saya harap anda semua sehat dan sejahtera,
Saya harap, hari ini adalah hari yang ceria .Saya hendak berkongsi pengalaman mengenai cara-cara menyusun blog/laman web.Sesuatu BLOG/LAMAN WEB itu mesti ada satu yang unik. Dari segi penulisannya ,kombinasi warna atau susun atur BLOG/LAMAN WEB tersebut.Semua itu menjadi peranan . pengunjung akan melawat sesuatu BLOG/LAMAN WEB itu beberapa kali sekiranya mereka minat pada BLOG itu.
Masalah ini biasanya berlaku pada blogger yang baru,Kerana mereka belum tahu cara untuk menarik perhatian .Mereka belum tahu cara untuk menarik perhatian pengunjung.Mereka belum dapat mengaitkan kombinasi di antara tajuk blog ,apa artikal yang sesuai dan susunan blog mereka.
Semua kombinasi itu amat berkait rapat di antara satu sama yang lain,susun atur blog/laman web yang menarik,akan menarik perhatian untuk melawat blog/laman web tersebut.



BAGI ANDA YANG BARU UNTUK MEMBUAT BLOG, SILA LIHAT VIDEO TUTORIAL INI SEBAGAI RUJUKAN.
clik di sini untuk tonton video



Terdapat 9 video yang telah disediakan 9 ,untuk menjadi bahan rujukan anda.VIDEO TUTORIAL ini telah dibuat oleh pihak blogger sebagai rujukan bagai mana cara untuk menghias/update blog

SEKIAN.SEMOGA BERJAYA SAHABAT
WASALAM

No comments: