*REVIEW CPANEL..

ASSALAMMUALAIKUM &SALAM SEJAHTERA...

CPANEL (control panel/panel kawalan)adalah satu tool yang penting dalam dunia internet..ia amat penting dalam menjalankan perniagaan internet.
KERANA...


CPANEL adalah tool yang penting dlm sesuatu webside,
bagi mereka yang baru (newbie)menceburi dalam bidang perniagaan internet ini,ia menjadi satu masalah jikalau tidak faham apa itu cpanel. antara masalah yang di hadapi olh newbie adalah...


1 sukar Untuk Mendapatkan Panduan Langkah Demi Langkah Mengenai Cpanel

2 Tiada satu pun panduan Cpanel di internet dalam Bahasa Melayu sepenuhnya

3 Masalah teknikal cpanel amat rumit

4 Takut mencuba-cuba menu yang terdapat dalam Cpanel

5 Tidak faham istilah-istilah yang terdapat pada Cpanel

5 Zero pengetahuan langsung mengenai cpanel, domain dan web hosting

Dan Banyak lagi masalah yang berkaitan..

dengan ada nya cpanel anda dapat...

1 Anda mendapatkan nama domain, web hosting dan login pada Cpanel anda dan cara menukarkan password untuk keselamatan hosting anda.

2 Anda mengoptimasikan email Cpanel anda dengan berkesan untuk Perniagaan Internet anda. Memasang email tambahan disamping menggunakan dengan sepenuhnya email anda menggunakan tool-tool autoresponder, Quota, password email tambahan dan sebagainya

3. Anda boleh upload laman web anda ke server hosting anda. Anda boleh membuat link download menggunakan Password Protect Directories untuk lebh keselamatan supaya orang lain tidak dengan mudah mendapat link download anda.

4 Penggunakan Redirect, Add on domain, Parked domain dan Subdomains dan cara memasangnya.

5 Menguruskan File manager web hosting anda dengan baik. Juga teknik-teknik menambahkan fail atau folder pada hosting anda. Anda juga ditunjukkan bagaimana upload laman web anda menggunakan Cpanel.

6 Anda boleh mengoptimasikan email Cpanel anda dengan berkesan untuk Perniagaan Internet anda.

7 Anda boleh membina PHP support, forum dan apa-apa juga perkara berkaitan skrip tanpa melibat pemasangan yang rumit dan tentunya mudah difahami.

8.Anda boleh menggunakan satu fungsi untuk mempromosikan link affiliate dengan berkesan.

9 Anda dapat menghasilkan database pada web hosting anda.



oleh itu bagi newbie cpenal harus di pelajari bagi memantapkan lagi pengurusan perniagaan internet supaya ia dapat berjalan dengan lancar. bagi newbie yg mahu memperlajari cpanel sila...click disini





atau pun ke...

1.Domain Dashboard CPanel & SEO Manager. Manange Domains, Stats, And Keywords From One Control Panel.
Click Here!

2) Internet Marketing Video Tutorials. Video Tutorials For Internet Marketing Success, E.g. CPanel, Drupal, Wordpress, Gimp, Ppc, Adwords, Aweber, Video Marketing, Html, Kompozer HTML-Editor, List-Building, Roboform, Traffic Generation, Traffic-Monetization, Etc
Click Here!

3) Ten Year Web Hosting Plan No Ads Or Popups. You Get The Latest Full Cpanel Hosting On A Lightning Fast Duo Core Unix Server And Much More. No Ads Or Popups Ever! Click Here!


SEMOGA ANDA BERJAYA & DAPAT MENGUASAI CPANEL DENGAN BAIK

No comments: