Aku dia dan KAU...

Kenapa kau masih nk mganggu aku..
Aku dh bebaskan kau...
Pergi lah kau kemana kau nak pergi...
biarlah aku hidup dgn cara aku..dan jangan lah kau putuskan perhubungan aku dengan dia....
Bukan aku x ambil berat pasal dia...tetapi tugasan dan keadaan waktu ,aku terpaksa berbuat bergitu....
tolonglah jangan memaksa aku lagi...ko amik lah apa yang kau nak...tetapi ko jangan pisahkan aku dan dia...

Dan jangan ganggu aku lagi..
Mgg aku tidak serasi dgn kau..cara kita berbeza..aku cuba ikut rentak kau..ttp ko x boleh ikut rentak kau..
Dan kini aku telah bebas kan kau...
Kau cari lah yang sama rentak dengan kau...

Jgn pisah kan aku dan dia...

Note:ini adalah di antara aku ,dia dan KAU..

7 comments:

Adinda Amy Sensei said...

salam ramadhan..

apa makna di sebalik aku dia dan KAU tu ekk...ada yang tersembunyi ke..

waahh...KAU mana yang mengacau hidup awk ni yekk..

apa pun, semoga awk bahagia hendaknya di samping DIA...

alizankamar said...

salam cik amy...

maksud...aku dia dan kau..

dia -si anak
aku -bapa si anak
dan
kau -mak si anak.
itu lah maksud nya...

Anonymous said...

dalam maksudnyer tue.....
so, cari lah jln penyelesaian yg terbaik. i wish u good luck n i always support u n at your side...

alizankamar said...

to Anonymous

terima kaseh...

firsya said...

waaaa,dalam maksudnye tue...
smoga dpt jalan penyelesaian yg baikk ye,insyaallah...

psssttt:nie kes mls nak sign in,hehe

ayaharith said...

aku cuba ikut rentak kau..ttp ko x boleh ikut rentak kau..


----> cmne tu? ayat ni cm pelik la..
explain pliz

he3

alizankamar said...

to aya harith
maksudnya ...
cara dan gaya hidup yang berbeza di antara satu sama lain..
dengan kata lain x sehaluan ...
si "aku" boleh ikut cara hidup si "kau"..
tetapi si "kau" x leh ikut cara hidup si "aku"....
gitu lah maksudnya....