klik ....2...

SELAMAT DATANG...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR & BATIN....
 online

Aku dia dan KAU...

Kenapa kau masih nk mganggu aku..
Aku dh bebaskan kau...
Pergi lah kau kemana kau nak pergi...
biarlah aku hidup dgn cara aku..dan jangan lah kau putuskan perhubungan aku dengan dia....
Bukan aku x ambil berat pasal dia...tetapi tugasan dan keadaan waktu ,aku terpaksa berbuat bergitu....
tolonglah jangan memaksa aku lagi...ko amik lah apa yang kau nak...tetapi ko jangan pisahkan aku dan dia...

Dan jangan ganggu aku lagi..
Mgg aku tidak serasi dgn kau..cara kita berbeza..aku cuba ikut rentak kau..ttp ko x boleh ikut rentak kau..
Dan kini aku telah bebas kan kau...
Kau cari lah yang sama rentak dengan kau...

Jgn pisah kan aku dan dia...

Note:ini adalah di antara aku ,dia dan KAU..

Post a Comment