dapat kad raya...

suasana raya semakin terasa...
semalam saya balik kampung..
boleh di kata kan setiap rumah dah pasang pelita
yang ada pasang pelita keliling rumah.dah terang benderang keliling rumah...
rumag mak saya pun ada pasang tadi....10 pelita adik saya beli....
penuh laman di pasang nya....
tu baru pelita ...lom g lampu kelip kelip...
penuh tiang di balutnya...
wah mmg betul nak braya taun ini...

haha...kali ini saya lak dapat kad raya
saya ingin mengucapkan jutaan terima kaseh atas kad yang di beri

pertama kad diterima dari:







cik amy sensasi(stori mori torkonang juo)



kad raya yang sungguh cantik dari cik amy....terima kaseh yea cik amy...
selamat berhari raya cik amy.semoga berbahagia di hari lebaran di samping keluarga yang tersayang....

yang kedua lak dari:






idalara(idalara)


terima kaseh idalara...selamat hari raya...
semoga hari raya taun ini rayang ceria buat anda

dan seterusnya dari:






noor afzan(simple me)






Photobucket

terimakaseh noor afzan selamat berhari raya
semoga ceria di hari lebaran nanti...

yang nie lak dari:





bell(blog C DEBAB)


wah siap duit raya la....terimakaseh bell..
selamat berhari raya..

seterus nya dari..




intannurulfateha



selamat hari raya maaf zahir dan batin

yang nie lak dari:



edan coba(warung ku)




yang nie dari:
IxoR@ (greenpark)




wah....banyak lah kad yang saya dapat...
pas nie dari siapa yea....

note:to wanei..selamat berhari raya bersama2 keluarga tersayang dan ceria2 selalu..selamat berhari raya maaf zahir dan batin...

4 comments:

Adinda Amy Sensei said...

salam..

terima kasih sudi tampal kad raya saya kat blog awk..

moga hari raya ini juga memberikan keceriaan yang berpanjangan buat awk sekeluarga..

selamat hari raya..

alizankamar said...

sama2...cik amy...

selmat hari raya..
semoga berbahagia di samping keluarga tersayang...

edan coba said...

Thanx coz sudi menerima!!!
:D

alizankamar said...

to edan coba..
sama2...selamat hari raya