*
dah masuk sukuan ke tiga

salam semua sahabat-sahabat setiasahabat...
apakhabar semua.saya harap sahabat-sahabat semua sihat dan sejahtera di samping keluarga
yang tercinta..
dan semoga selamat menjalankan ibadah puasa yang di wajibkan keatas kita...
bagi diri saya pula ,macam biasalah tiada yang berubah...umur sahaja yang meningkat.

sekarang kita sudah melangkah ke sukuan ke tiga dalam tahun ini,
ini bermakna ,kita akan melangkah ke tahun yang baru dalam tiga bulan lagi.

dalam tiga bulan akan datang apakah dugaan yang kita akan tempuhi.mungkin lebih mencabar lagi...
kita tidak tahu apa yang akan berlaku dalam tiga bulan yang akan datang.





bagi diri saya pula ada sesuatu yang tidak dapat dilupakan,sama ada peristiwa yang berlaku itu manis atau pahit.itu sudah tersurat dalam perjalan hidup ....
walau apa-apa yang berlaku,hidup harus di teruskan..
itu semua cobaan.....
yea cobaaan....
dan apa yang akan berlaku dalam tiga bulan lagi...
saya pun tidak tahu lagi...
yang penting ,sesuatu harus di buat untuk meneruskan penghidupan....
bagai kata orang tua-tua...
berjalan harus pandang kedepan,jangan pandang-pandang belakang,nanti perjalan akan terhenti.....

2 comments:

Adinda Amy Sensei said...

salam..

apa khabar awk hari ni?

selamat berpuasa yekk..

senyumla selalu..

alizankamar said...

saya baik2 sahaja...
selamat berpuasa
juga buat cik amy