kad raya untuk semua

salam buat semua sahabat-sahabat setiasahabat...
apa khabar semua...
saya harap anda semua sihat dan sejahtera disamping menjalankan ibadah puasa..
hari demi hari yang kita lalui...
kita semakin hampir ke penghujung ramadhan...
kira-kira lagi 9 hari lagi kita berpuasa...
dan x lama lagi kita akan merayakan hari raya aidilfitri....

dan kesempatan ini
saya ingin mengucapkan




selamat menyambut hari raya aidilfitri
maaf zahir dan batin
sekiranya saya melakukan salah dan silap


dan saya harap sahabat-sahabat semua dapat mengampunkan kesalahan saya.

sedikan lah mengambil kad raya ini ....
exklisif dari saya yang x seberapa ini
dan tampalkan lah di blog anda semua...

kad ucapan ini khas buat semua sahabat-sahabat setiasahabat..







Create your own banner at mybannermaker.com!



copy dan tampal kan kat blog anda..



yang ini lak duit raya khas buat semua sahabat-sahabat setiasahabat
copy dan tempelkan kat blog anda


dan seterusnya sampai-sampaikan lah kepada sahabat-sahabat anda yang lain...

note:hari lebaran ini ku bahagia bersama mu...walaupun kita berjauhan..wani

11 comments:

Umi Nazrah said...

terima kasih utk ini ^__^

ikan emas said...

ehh dah nak dekat raya ke?...lupo lak

KINAS said...

SAYA DAH AMBIL KAD RAYA TU..TQ

alizankamar said...

terima kaseh semua...

IxoR@ said...

wah...cantik kad raya...

kad raya pertama yg ixora dpt ni...terima kasih ya.

Bieaz said...

Yippi... dpt kad raya.

cantek (^^,) nnti Bie tampalkan. kad tu dah sy ambil

Adinda Amy Sensei said...

salam..

kad raya dah saya amik n tampal kat blog saya...terima kasih kerana berusaha sedaya upaya bikin ini kad merlip merlap ekk...hehe...

jasamu dikenang..hahak..

alizankamar said...

terima kaseh cik amy..
kerana sudi mengambil kad yg x seberapa ini...

Adinda Amy Sensei said...

salam..

kalo sudi nanti ambilla kad raya kat blog saya yekk..

selamat hari raya..

alizankamar said...

to cik amy..
saya kn amik nya...

edan coba said...

Thanx SETIASAHABAT!!!
Nama awak panjang lebar!!!
saya da ambk!!
chanteq kad tu...